تنورگازی

تولیدی تنورگازی خانگی

تنورگازی

تولیدی تنورگازی خانگی

سیب زمینی تنوری خوشمزه و مقوی

تنورگازی ۹۰کالا برای پختن انواع نان و پیتزا ، کیک و شیرینی جات ، بریان مرغ و انواع غذاها و شیرینی جات دیگر مناسب می باشد.

سیب زمینی تنوری خوشمزه و مقوی

سیب زمینی تنوری خوشمزه و مقوی

سیب زمینی تنوری خوشمزه و مقوی

  • مواد لازم:

سیب زمینی ۳عدد ، پودر سیر ۱قاشق چایخوری ، نمک به مقدار لازم ، پودر آویشن ۱قاشق چایخوری ، پاپریکا نصف قاشق چایخوری ، روغن مایع ۳قاشق غذاخوریی ، فلفل سیاه نوک قاشق چایخوری ، زردچوبه نوک قاشق چایخوری ، جعفری تازه خرد شده به مقدار لازم.


  • طرز پخت سیب زمینی تنوری خوشمزه:

سیب زمینی ها را پوست کنده و با آب سرد بشویید و ترجیحا داخل آبکش قرار دهید تا خشک شود. روغن مایع را در کاسه ای مناسب بریزید و سپس پودر سیر ، آویشن ، فلفل سیاه ، پاپریکا ، نمک و زردچوبه را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. برای داشتن طعمی متفاوت و ظاهری زیبا بهتر است از جعفری تازه استفاده کنید. جعفری را شسته و خشک کرده و به صورت ساطوری خرد کنید. سیب زمینی ها را از آبکش بیرون آورده و به صورت درشت خرد کنید. در ادامه تنورگازی ۹۰کالا را روی دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد روشن کنید تا خوب گرم شود.

پخت سیب زمینی تنوری را با ریختن سیب زمینی های خرد شده به داخل کاسه حاوی روغن و ادویه ادامه دهید و مواد را با دست مخلوط کنید تا یکدست شوند. سینی تنورگازی ۹۰کالا را با روغن چرب کنید و سیب زمینی های آغشته به روغن و ادویه را روی سینی بچینید و درون تنورگازی قرار دهید تا به مدت ۳۰ دقیقه به خوبی مغز پخت شوند. در صورت تمایل از پنیر پیتزا برای خوش طعم کردن سیب زمینی ها استفاده کنید و سپس نوش جان کنید. سیب زمینی تنوری یکی از بهترین و سالم ترین روش هایی است که می شود برای هر بار درست کردن می توانید این غذا را تنوع دهید و با هر ادویه ای که دوست دارید مخلوط کرده و نوش جان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.